آی ام فینیشد

وبلاگ به رسم اس ام اس ای

آی ام فینیشد

وبلاگ به رسم اس ام اس ای

روز پنجم

ساعت ۲ صبح. ساعت ۱۱ امتحان شبیه سازی. ساعت ۱ قرار با رئیسمون.تازه شروع کردم به خوندن. پروژه هنوز آماده نیست.روز قبل رو هم با kaiba و تاریخ فلسفه سیاسی غرب پر کردم. چه شود امروز؟؟؟ 

 

این kaiba محشره ولی خودمونیم berserk یه چیز دیگه است(هرچندفقط اسپویل هاشوخوندم).

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
همه نوشته های این صفحه رو خوندم
تو وضعت از منم خرابتره ها

فریبا دیندار 1387/10/22 ساعت 13:08

دالی ی ی ی!

فریبا دیندار 1387/10/22 ساعت 13:09

این پست هات رو برای زیر دیپلم هم بنویس که حالیمون بشه!




هاه!


این پست پایینی رو هم ادای من رو در می اری؟! :))

اما من اونو جدی گفتم ها!


به خاطر لینک هم ممنونم!

اما ممکنه به جای خنده های صورتی اسمم رو بذاری؟! " فریبا دیندار" هوم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد